Nummelan Eläkkeensaajat ry

Yhdistys

Nummelan Eläkkeensaajat ry on Eläkkeensaajat Keskusliiton EKL ry:n jäsenyhdistys.

Yhdistys on perustettu 24.3.1974 (rek no 117.584).  Tavoitteena on meidän ikäihmisten hyvinvointi ja mukava yhdessä olon tunne.

Toimintamme tapahtuu pääosin Nummelan Työväentalo RIENTOLASSA, osoitteessa Pisteenkaari 3, 03100 NUMMELA.

Toiminta

Toimintamme perustuu täysin vapaaehtoiseen työhön yhteisten asioiden eteen ja teemme yhteistyötä muiden Vihtiläisten eläkkeensaajajärjestöjen
kanssa sekä Vihdin Vanhusten Tuki ry:n, Vihdin seurakunnan ja tietenkin EKL:n Uudenmaan piirin yhdistysten kanssa.

Järjestämme kahdet ohjelmalliset iltamat vuoden aikana; Aprilli-iltamat maalis- huhtikuun vaihteessa ja vanhustenviikolla perinteiset "Vanhanajan iltamat" yhteistyössä Vihdin Vanhusten Tuki ry:n kanssa vanhusten viikon perjantaina.

Syksyisin vietämme "Ruusujuhlaa" täysiä vuosia täyttävien jäsentemme kunniaksi.

Teemme myös teatterimatkoja eteläisen Suomen alueella eri teatterehin ja risteilyjä Tallinnaan ja Tukholmaan. Käymme myös kylpylämatkoilla, pääsääntöisesti Pärnussa tai muualla Virossa.